Jag och skrutten

Då var det som sagt vardag igen, tvättmaskinen går för fulla muggar tar aldrig slut känns det som.  Bara en "hög" kvar på golvet och den andra tvättpåsen kvar...*pust* camping är kul, men det blir mycket att plocka iordning när man kommer hem efter säsongen.
Lillskruttan tyckte tvättmaskinen var fascinerande..


Igår efter skolstarten fick vi dra iväg till Tornby och inhandla bl a gympakläder. Mycket dom ska ha nu, och nu ska jag leta efter skalkläder. För stället från Polarn o Pyret har vi växt ur...växer på tok för fort.

Så nu är det vardag igen, jag och skrutten som är hemma på dagarna och har det mysigt.
Morfar var och hälsade på i husvagnen förra veckan. Då fick hon en lära gå vagn, oj oj va den är kul och full fart framåt är det. Antingen går på riktigt eller så går vi på knäna, lika roligt det tycker hon!


Visst är den cool min lära gå vagn!


Kommentarer
Postat av: farmor

Hon har ju blivit stora damen redan.

2009-08-18 @ 12:53:20
Postat av: Anette

Åh, sötnosen! Håller med farmor ovan, så stor hon blivit redan :)

2009-08-18 @ 17:08:42
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Daniela

Vad stor hon blivit över sommaren! Kul att träffas imorgon!

2009-08-19 @ 09:24:33
Postat av: mamma82

Ja, visst är hon rolig! Den är Amanda vet jag inte vad man ska tycka om. Mannen tror att hon är så trög som hon verkar, hahaha.



Hur gammal är skruttan nu? Kan hon stå själv? Estella är ju 9½mån och kan inte stå själv än. Hon reser sig med hjälp av allt nu, men kan inte släppa utan att ramla =)

2009-08-20 @ 15:25:30
URL: http://mamma82.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0