Jo lång dag

Jo blev ju ett eget inlägg det där om datorn. Men vad har vi hittat på idag? Först så låg vi och snuttade typ i två timmar på morgonen...när maken var vaken så fick han ta tjejerna. Så jag fick ligga kvar i sängen en timme drygt,inte för att man kunde sova när någon sprang omkring på botten våningen och skrek "nej Julia,aj aj Julia"...undrar om han hade fullt upp med sin dotter. Tja välkommen till min värld darling ;)

Vid lunch så åkte vi in till Linköping med destination tågstationen. Maken ska ju åka till Egypten tidigt imorgonbitti, så det blir hotellnatt på Arlanda idag. Somliga har det bra, åka på solsemester och ägna sig åt det dom vill, dyka. Dom ska ut med dykbåt på sk liveaboard några nätter. Och dom övriga dagarna kommer dom ochså att dyka. Var själv med för två år sen, låg i en solstol hela dagarna med en bok som sällskap. Hur gött som helst, alla som har småbarn vet vad jag pratar om, egen tid är guld!

Vi brudar gick på stan en stund sen, el rättare sagt vi försökte iaf...lillskruttan var inte på sitt bästa humör. Hon var trött, och ville bara bli buren hela tiden. Ett tag var hon så glad så, så då passa vi på att gå in på Vila..plocka med mig lite plagg som skulle provas.
Henne satte jag på golvet i provrummet med lite allehanda "leksaker" (typ solglasögon,handväskan m.m) Jätteroligt var det, tills jag hade tagit på mig ett par jeans leggings och hon såg att man kunde krypa under draperiet....sen var det klippt. Bara slita av sig medans man har en illvrålande bebis på golvet som vill komma till mamma.
Kan säga att sen åkte vi hem.

När vi nästan kommit till City gross, ja då somna hon givetvis..vi skulle ju in där. Jaha vad gör vi nu? Åkte till macken och skulle hyra film. Velat se en shopaholics bekännelser sen den kom. Yes den fanns i hyllan, en kvar.
Jaha väl vid kassan då? Då HITTAR hon inte den, men det finns ju fler kvar säger hon...NÄ DET FINNS DET INTE, det borde väl du se i lådan som inte hittar den. *megasuck* "Jaha men då blir det bara två filmer då" (tar alltid tre i tre dagar) Nä tack, det var liksom den filmen jag ville ha.

Så idag har inte dagen gått min väg direkt.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Blir lätt lite svettigt när de skriker i offentlig miljö...=)

Tur att filmen inte fanns! Jag har nämligen tänkt att vi kunde hyra den någon kväll nu i veckan och se tillsammans nu när du är ensam hemma. Lite chips och filmkväll... Vad sägs?

Vilka andra filmer blev det då??

2009-08-22 @ 21:44:31
Postat av: Jonna

Ja men för sjutton, kom över någon kväll bara så fixar vi det. Du kan ju ta med chips så tar vi fram kakdegsglassen ;)

2009-08-22 @ 22:01:17
URL: http://navygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0