Sitter man...

0-7cf13757e7487ea5164f5067c74e9542.png

Sitter man ute på däck och njuter av den Svenska skärgården. Ja den finska var inte fy skam den heller. Whiskeyn och spriten är klar! Inte för att man kan njuta av den än på ett tag,så det blev en flaska för min del. Maten ombord i buffen var inte mycket att ha. Dyrt. Stort lekrum finns det för barnen. Men jag saknar ett ställe där man kan köpa sig en riktig cappuccino...hmm. 

Luktat på parfymer men hittar ingen bra,jag och starka dofter går inte hand i hand. Sminket får maken köpa på planet ner till Egypten istället,här kostar dom som på land. 

Nu ska jag fortsätta njuta av tillvaron en stund till.


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad underbart det låter! :)

2009-08-03 @ 16:09:38
URL: http://www.improveme.se/makeover
Postat av: Daniela

Ser härligt ut! Kan du rekommendera Galaxyn??

2009-08-04 @ 13:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0