Aptrött

Så trött så trött, så jag är sådär supergnällig idag. Ville aldrig kliva upp ur sängen, så hade det inte varit för en liten en så hade jag legat kvar. Garanterat.
Jobbigt dessutom när man inte fick i sig kaffet innan det var dags att gå till skolan..och när man är trött så är det ganska så jobbigt när den stora har mundiarré...dvs babblar och babblar och babblar heeeeeeeeeeeeeeela tiden...suck.

Nu ska jag kamma håret,klä om och så ska vi på julklappsjakt igen. Blir en dyr julklapp vi ska kolla på, nintendo wii.


Kommentarer
Postat av: Daniela

Vet hur det känns....hade också gärna legat kvar med min smällhuvudvärk...men det går ju inte när man har en liten som kräver underhållning...

Nu har jag fått i mig en liten kaffe iaf. Hoppas det hjälper. Kul med Wii!! Längesedan jag spelade tvspel. Saknar det faktiskt!

2009-12-10 @ 10:20:36
Postat av: Anette

Svar: Ja åh så jag längtar till kramar och mera mys! Och när han kryper upp i vår säng på morgonen och gosar ;)



Jag känner igen det där med trötthet, inte alltid Melvin vill ta sovmorgon som jag vill... Hoppas ni fick en bra dag!

2009-12-10 @ 20:28:50
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0