Dåligt IKEA

Fy fan va sur jag blev, och otrevlig mot kundtjänst. Eller ja jag avslutade med samtalet att ja tack för ingenting då.
Barnen ska ju få miniköket duktig i Julklapp. Ett fint träkök på IKEA. Men det finns ju ALDRIG inne. Och svärmor och dom kunde lägga undan när dom ringde till Kungens Kurva, men bara ett men inte två. Så det blev ju inget eftersom alla tre barnbarnen ska få samma. Så då blev ingen utan.
Men tror ni jag fick lägga undan när jag ringde Linköping nu då? Tvärstopp.
Dom ska få in 18 st på fredag, så jag får väl hänga på låset...om jag har lust nu vill säga...eller så blir det OBH Nodica köket som är betydligt billigare på Leklust just nu...fast det är ju i plast.

*SUR*

Nä nu ska vi åka och slänga ut massa pengar på andra tråkigheter...vinterskor till Julia...inte billigt och vantar ocg mössor.


Kommentarer
Postat av: Anette

Tråkigt med företag som inte är serviceinriktade...

2009-12-01 @ 13:06:21
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Anette

Tråkigt med företag som inte är serviceinriktade...

2009-12-01 @ 13:29:05
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0