Dyra inköp igen

Hmm...ja då var det dags att bita i det sura äpplet igen. Dags för nästa stora inköp...bilbarnstol till andra bilen.
Eftersom vi jobbar som vi gör den ena lämnar och den andra hämtar och det är en bit till dagis, så blir det ju med bil. Så då behöver vi en stol i varje bil till båda barnen Johanna har ju såklart, men Julia har ju bara en i Volvon. Så nu är det dags att leta reda på en till Lagunan. Och blocket tänkte jag...usch å fy, eftersom det är en stol som man oftast har i många år så är dom inte fräscha, plus att dom ska hutlöst betalt för dom. Dessutom så får en bilbarnstol inte vara äldre än 6 år, pga av plasten blir gammal och kan spricka. Så från tillverknings-datumet och inte från inköpsdatumet ska man utgå ifrån. Ska finnas instämplat på stolen.
Så då kolla jag på Babylands sida, och dom har en till bra pris just nu (nästan samma prisklass som blocket)
Den är bakåtvänd och kan vändas framåt när det är dags för det.
Kostar just nu 1595:-


Kommentarer
Postat av: Anette

Det låter väl som ett juste pris?!



Jag kände lite i armen, tog ju på mån kväll och kändes tisdag morgon. Känns fortfarande lite men inte så mycket. Igår hade jag lite lätt värk i huvudet också men inget farligt. M dock, han har varit riktigt dålig, men han får migränattacker i vanliga fall och fick nu migrän och feber... Hoppas ni slipper biverkningar! Kram

2009-12-16 @ 10:58:14
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0