Go´morgon!

Redan hunnit med att storhandla inför helgen! Duktiga vi, om en timme ska promenadskorna åka på. Blir långpromenad innan jag hämtar Johanna på skolan. Sen hem, in i bilen upp till öppna förskolan. Härja där ett tag, sen vips in i bilen igen och dags för destination Lundbybadet och veckans simskolepass.

Hade helt glömt bort att jag ska jobba imorgon, eller jobba vet jag inte men gå fortbildningskursen hela helgen. Sitta inne i värmen på hotell Ekoxen! Ska dock få svettas någon timme, då vi kör träning i självskydd...heyyya here I come...

Igår fick vi äntligen köpt allt det sista i vinterklädväg...pust kan man man äntligen koppla bort den biten!
Johanna fick vanatar, rosa såklart som hon så ville ha. Julia fick vantar, två par faktiskt säljs ihop för 129:- och dom var faktiskt väldigt bra! Får se sen om dom duger på dagis, men ett tag tills dess. Sen fick hon en fleecemössa och en Me Too lurvoverall! Så mjuk och gosig, perfekt bilåkar,sova ute i vagnen,gå på stan overall! Dvs ingen leka ute i. Den gick på 299:- dom hade hundra kronor rabatt på den, annars kosta den 399:- (Happy Daniela om du undrar, fanns en grön till Isak med ;) )


Den är inte blå utan Lila, men ja ni vet försök fånga det på bild.


Kommentarer
Postat av: Daniela

Jättefin men han har redan en fleexeoverall från me too. Vantarna var fina!

2009-12-03 @ 12:26:03
Postat av: Anette

Hoppas du får en bra dag på kursen :)

2009-12-03 @ 21:58:02
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv: kan verkligen rekommendera Mantorp Gym :-)

2009-12-03 @ 22:50:25
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, jag börjar faktiskt gilla små inslag av trä. Det får inte bli för mycket eller så..men lite!

Fast jag är ju också såld på allt som är vitt! :)



Ha en fin helg!

Kram

2009-12-04 @ 10:53:10
URL: http://landinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0