Liseberg here we come!!!

Yes! Då var det bokat och klart, en hotell natt i Göteborg och besök på Liseberg. Hela familjen nöjda och glada och vi får sova i egna sängar...knöligt att hälsa på däre nere när alla bor i lägenheter. Blir liksom liiite trångt när man ska knö in 4 pers till *S*
Maken ska på tjänsteresa ner till Orust över dagen, och vi brudar ska umgås med mormor och gå på Jul på Liseberg. Och jag hinner ju ta en sväng på stan, ska ju bo mitt i stan!
Blir mycket bilåkandes dagarna innan jul, men det kan det vara värt va!


Kommentarer
Postat av: Anette

Åh så kul!

2009-12-14 @ 14:13:15
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Mia

Låter mysigt! Hoppas ni får trevligt :)

2009-12-14 @ 16:53:54
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Daniela

Åh, jag vill också! Kan du inte smuggla ner mig i ngn liten väska..=)

2009-12-15 @ 08:30:17
Postat av: Välkomna

2009-12-15 @ 12:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0