Lussefika och julfest..

I morse var det lussefika på skolan,fick man mingla lite med barnen och deras föräldrar. Julia älskar att följa med till skolan, hon går bananas där *S* Och ungarna älskar att leka och gosa med henne.
Trodde vi skulle få ta med Johanna hem, men hon skulle vara kvar i två timmar till. Jaha så vad hittade vi på under tiden? Åkte och shoppade en ny hemtelefon och ett spel till Nintendo Wii...för japp den är beställd nu!

Ska strax hoppa in i duschen, ikväll blir det julbord med jobbet. Lugna puckar för mig, ska köra ikväll. Dom ringde och undra om jag kunde ta ett extra pass imorgon? Klart jag kan, alla extra timmar är bra att dryga ut föräldrarpenningen med!! ("bara" 12 timmar extra,plus ob).

Jo vi lyckades ju shoppa skor ochså...får se om det kommer bild på allt sen. Just nu laddar jag batteriet till kameran.


Kommentarer
Postat av: Anette

Hoppas det blev en trevlig kväll och lycka till med jobbandet imorrn ;)

2009-12-11 @ 22:55:45
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0