Dags för dyra inköp

Varit iväg till Norrköping idag och gått i barnaffärerna där. Somliga av oss hanlda mycket, men inte var det jag ;)
Tack för idag tjejen
Dock så kolla jag på nästa modell av bilbarnstol, börjar så smått bli dags. Räknar inte med att vi använder babyskyddet längre än 5 mån.

Dessa har jag kollat på....den ena dyrare än den andra. Eftersom vi kör mycket bil,och gärna långt. Så är ett krav att stolen är reglerbar i olika vilolägen med enhandsgrepp. Och givetvis att den uppfyller alla säkerhetskrav.
Det blir med största sannolikhet Maxi-Cosin, för den andra är såååå himla klumpig.


Maxi-Cosi Mobi 2295:- just nu på erbjudande, annars 2895:-


Britax Seccura 3295:-

Kommentarer
Postat av: Anette

Har för mig att ni varit till Norrköping förut o kollat med på barngrejer, har de bättre butiker där än i Lkpg?

Förresten, min svägerska sa att de hyrde den första bilbarnsstolen, vet du om man kan göra det här med eller "hur går det till"? Undrar en okunnig novis...

2009-01-13 @ 23:27:23
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Daniela

Snygg MaxiCosi! De ska vara bra har jag hört och bra pris med rabatten...

Vi får låna en brio Primo av ett par vänner som vi kanske kan ha i ca 5 mån. Sedan blir det att vi köper en egen..Babyskyddet används ju i så kort tid.

2009-01-14 @ 10:32:09
Postat av: Jonna

Precis en primo vi har,och den räcker inte länge till...orkar ju inte kånka runt på 6-7 mån bebis i den sen som somliga gör...bara otympligt

2009-01-14 @ 11:08:39
URL: http://navygirl.blogg.se/
Postat av: Jenny (Grynet)

Hej Navygirl!

Hamnade här via lkpgjontes blogg och var bara tvungen att yttra mig. Kan VARMT rekommendera Maxi-Cosi Mobi. Den är grym! :)



/Jenny

2009-01-16 @ 20:49:46
URL: http://blogg.grynet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0