Fikat klart

Tack själv Daniela! Blir ju helt klart lättare när båda går hemma, förstår att det varit tungt och tröttsamt när du jobbat heltid och höggravid på det. Det är kämpigt sista tiden, man känner sig så asocial och får hoppas vännerna har förståelse för det, och det har jag!! Du ska ju snart få en bebis,så roligt!! Jösses va lilla Julia kommer kännas stor sen då *S*

Sitter och förbereder mina paket som ska med posten idag, auktionerat ut en del. Hon växer ju så det knakar, dags för nya kläder. Toppen att sälja där så får man pengar till nya!

Åh ikväll blir det Thaimat *mums*

Kommentarer
Postat av: Daniela

Något jag verkligen saknar med att bo i Linköping var att vi hade så nära till Thai mat restaurangen Sukothai......mums vilken god mat det hade där. Man fick enorma portioner till jättebra priser. Blev ofta take away därifrån...

Vi kanske kan ta en lunch där??? Kanske Angela, Jenni och Satu vill käka thaimat med också??

2009-01-28 @ 09:29:30
Postat av: Jonna

Sukothai tycker jag är sådär, men finns det inte någon mer?

Tycker en lunch där skulle vara toppen!vad säger ni tjejer, kan ni någon dag nästa vecka?

2009-01-28 @ 14:24:02
URL: http://navygirl.blogg.se/
Postat av: Daniela

Tar vi nästa vecka så måste vi ha beredskap att få mig till förlossningen...;0)

Har hört att thaimat kan sätta igång ett och annat..he he..

2009-01-28 @ 15:51:28
Postat av: Jonna

Ja men då passar det ju perfekt att äta thai, du vill ju ha din bebis nu ;)

2009-01-28 @ 16:37:08
URL: http://navygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0