God fortsättning på er alla!

Nu kan vi äntligen skriva år 2009, känns lättare att skriva än 2008 av någon underlig anledning.
Tittar man tillbaka på året som gått så var det inte fy skam. I februari så fick man veta att vi skulle bli fyra i familjen, en underbar känsla. Men samtidigt lite skrämmande, vad hade man gett sig in på. En bebis i hemmet igen med allt va det innebär *S* Men i oktober så tittade hon ut vårt underverk och det var kärlek vid första ögonkastet. Vilken känsla, det går inte att beskriva hur kärleken för denna lilla varelse bara svämmade över. Och vilket barn, så gudomligt snäll och lätthanterlig. Tack alla som varit hem till oss och välkomnat den nya familjemedlemen,betyder så mycket för oss!

Och i maj så blev det bröllop, trodde jag aldrig i mitt liv att jag skulle gifta mig en dag. Men 17 Maj så slog vi till, och jag ångrar det inte en sekund.
Man kan säga det som att man "äntligen" blev en familj på riktigt.
Det var även ett underbart tillfälle att få samla sina nära och kära på, inte så ofta man har alla på plats samtidigt.

Och i år så ska vi få fira Dop, återigen ska vi få samla släkt och vänner.

Vill önska er alla en god fortsättning på det nya året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0