Ny leksak

Igår var hela familjen in till mitt jobb och sa hej och visade upp nytillskottet. Tror tanterna blev glada för det. Johanna var i toppform, dvs spelade över till max som hon lätt gör vid dessa tillfällena.
Sen bar det av till Tornby för mat och lite shopping. Första anhalten blev till Jula, ja ni vet vad vi handla där. En kattskrämma. Sen bar det av till Stadium, maken skulle ha nya träningsskor. Fyndade riktigt billigt, har man stora fötter så brukar det finnas kvar en del sånt. Johanna ville ochså prova skor, hittade ett par ursnygga nike i silver med rosa nike symbol. På rea för 399:- ord 599:-.... köpte dom inte, men åh va dessa fastna i huvudet på oss båda. Morsan har ju såna och då vill hon ju med ha såna ;) Dessutom så har ju jag suktat efter ett par nya till mig själv, och dom var med på rea....

Sen bar det av till Sagoland. Julia fick en ny träningsmatta med grejor på, rena kapet för 249:- Tiny Love och dom brukar vara dyra, blev förvånad så den slog vi till på.



Här vill mamma och pappa att jag ska träna på att lyfta på huvudet och kika in i spegeln framför mig, först är jag lite kinkig men sen går det bra!

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha va söt hon är...

2009-01-24 @ 22:20:50
URL: http://jenniesjosvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0