Stöveljakt

Var på IKANO med Jennie igår för en stunds fika och skvaller. När vi väl skulle börja strosa lite i huset så stängde dom...hade missat helt att det var Trettondagsafton *S* Iaf så hittade jag snygga stövlar på rea, men köpte dom aldrig. Men när jag väl kom hem så kunde jag inte glömma dessa ljuvliga stövlar, så jag fråga Jennie om hon skulle med idag igen...(hon hitta ochså ett par ) och det ska vi! Roligare att gå två och få smakråd.
Har ju suktat efter dessa redan förra vintern. Dom är från Vagabond. Ösnak mig lycka till idag då (så att storlek finns menar jag)


Kommentarer
Postat av: Anette

Köpte dessa 2007 och ÄLSKAR dem! Hoppas du fick tag på dem ;)

2009-01-06 @ 21:16:10
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Anette

Hmm, försvann min kommentar?

Jaja, testar igen:

Jag köpte mina 2007 och älskar dem! Hoppas du hittade ett välsittande par idag ;)

2009-01-06 @ 21:25:05
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0