090710

Idag har vi inte gjort många knop. På em när vi skulle åka till Norrköping igen så ringde dotterns kompis, givetvis ville dom två leka. Tänkte säga nej, men så stog dottern där och tittade med sina hund-valpsögon...inte hade man hjärta att säga nej el. Mobilen finns ju kvar att shoppa en annan dag...förhoppningsvis
Sur är jag på maken ochså, i helgen är det ÖS (en träff där folk som tjänstgjort i den gröna uniformen utomlands samlas en gång om året, bor i tält och dricker öl och snackar gamla minnen) träff nere i Halmstad. Så han och Rickard tog SK50:n ner och är där hela helgen. *sur* Jag hoppades på att vädrets makter stog på min sida, men icke.

Hade gärna åkt till GBG el dylikt, om det inte hade varit för att man har så j**la mycket grejer som man måste få med sig.  Vilken småbarnsmorsa som helst vet vad jag menar, packa lätt med småliv med sig. Det existerar inte.

Dålig dag idag, blir trött på somliga människor. Trött på min dator som krånglar stup i kvarten. Ena stunden kan man surfa men i nästa icke. Funkade ypperligt tills vi var tvungna att shoppa ny router. Jag råkade köra in en 12v kabel i den gamla, den som krävde 5v....ooops så ja den paja. Så sen dess har jag som straff då haft en krånglande dator.

Så nu ska jag ta och vara tyst,logga ur hämta min nya Hamilton bok!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Förstår hur du känner. Man har sånna där dagar ibland man bara känner för att var skitsur och gå omkring å tjura hela dagen på allt och alla. Det känns bättre imorgon :) Kram och sov gott.

2009-07-11 @ 00:41:15
URL: http://jenniesjosvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0