bloggtorka

Huvaligen nu är det full fart på lillskrutten, idag när jag duschat och stog och snacka med mamma som varit på besök. Ja då tittar vi på henne så sitter hon med hela munnen full med jord. Har en stor grön växt inne i badrummet.
Hon rymmer stup i kvarten, drar i sladdar. stoppar allting i mun och trillar ur sängen...hänt en gång. Usch det var hemskt.
Lyckats få henne att ta nappflaskan nu, fast inte med ersättning el välling. Utan det finns något som heter drikki från nestlé som är med ris och banan. Den gillade hon, alla sätt är bra utom dom dåliga. Sover dåligt gör hon. Skulle behövas en napp el en snuttis så mamma slipper vara det.

Vi har varit i husvagnen i flera dagar, kom hem i mån när mamma kom upp. Dykgänget var på besök i helgen, grabbarna ägnade hela lördagen åt dyl. Jag och brudarna tog med oss Olivia till stan och gick på shopping! Hittade snygga fejk jeansleggings och ett snyggt linne med marint tryck från Gina Tricot, plus en kjol att bara slänga över bikinin.

Viktjakten fortsätter, håll i er nu...jag har tappat 31 CENTIMETER kring midjan och 11,4kg. Känner mig nöjd. Tre månader har det tagit. Men nu går det trögt,men det är en bit kvar. så någon stor shopping av kläder just nu blir det inte förs vi är helt klara.

Nu ska vi till Norrköping, ska plocka upp Jennie i Linköpåing först bara.

Kommentarer
Postat av: Anette

Ha en bra dag i Norrköping!

Grattis till det bra resultatet, 31 cm är ju verkligen massor!!! Så roligt till hösten när du kan shoppa en massa nytt fint ;)

Kram

2009-07-08 @ 12:02:58
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Angelica

Japp, jag har fått mailet! Ska svara snart och berätta varför jag ville att du skulle maila. :-)

2009-07-09 @ 11:49:11
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Emma

BRA JOBBAT KUSSE!!! Im very proud of you!!!

2009-07-09 @ 20:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0