nio månader

Idag blir lillaskrutten hela nio månader! Inte klokt vad fort det går,och vad det händer grejer.
Jag lovar hon går snart...hon ska bara gå gå och stå hela tiden. Så jag har hittat en grej på Blocket som hon ska få, någon sorts läragåvagn med musik och grejer!
6 tänder i munnen nu. Älskar att bita på oss alla i familjen. Blir hon arg som te x när man säger ajaj Julia inte gå dit el liknande, ja då blir hon tokig och ska hugga *S* Ser skit roligt ut och så låter hon så gulligt.

Nu ligger skrutten och sover i sin vagn och regnet smattrar mot förtältstaket, och jag passar på att surfa lite.

Kommentarer
Postat av: Jennie

stora tjejen vad fort det går... :)

2009-07-16 @ 16:26:34
URL: http://jenniesjosvard.blogg.se/
Postat av: Daniela

Den där huggtekniken ser jag fram emot att se =) När kommer ni hem??

2009-07-18 @ 10:20:39
Postat av: Mia

Ja, tiden går fort :) Hoppas ni har det bra iaf och får sol snart!

2009-07-18 @ 16:40:22
URL: http://www.improveme.se/makeover

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0