Hemma dag

Trodde jag att jag skulle få ha idag, men icke strax åka iväg och hämta maken på jobbet. sen ska vi iväg och kolla på Öninge Camping. Han är ivrig lilla gubben. Så det ska vi roa oss med på hans lunch.
Det kommer givetvis bilder på husvagnen, men vi måste ju liksom först hämta hem den ;)

Fick ett samtal från jobbet, det har gått ut en inbjudan till ett möte om kommande personal förändringar på jobbet. Alltså inte en kallelse utan inbjudan. Då kan det väl inte vara så illa? Jaja man får väl gå med en klump i magen tills imorgonkväll då. För såna möten i dessa tider? Kan det vara bra?

Nähä nu ska jag fixa iordning mig själv innan jullan vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0