Husvagns update

Lite bilder från Husvagnen då. Nu står den på plats och tältet är uppe, jäklar vilket stort förtält vi har!
Glömde ta bilder på hur det ser ut utanför och på campingen, men det kommer det med!
Finns en pool på området, där kommer dom köra prova på dyk. Så Daniel du får komma ut och testa på ;)

 
Så här ser det ut i förtältet,lite spartanskt just nu.
Men det kommer grejer sen. Men utrymme har vi gott om!
(klickbara bilder)

 
Vår säng, och barnsängarna.

 
Köksdelen samt sittgruppen.
Bumbon funkar kanon i husvagnen!


Stor toalett med dusch


Och handfatet står utanför.

Kommentarer
Postat av: Anette

Så mysigt ni kommer ha det :)

2009-06-15 @ 18:15:57
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: mamma82

Ja, Barbapapa rules!!!



Så fin husvagnen är! Fast jag måste erkänna att jag inte är nån camping människa alls, har bara dåliga erfarenheter av camping och de är inte många, men alla är ju olika och jag kan förstå vad d är andra gillar med husvagns semester, charmen med d hela. Ni kommer säkert få underbart. Min "dislike" kan bero på att vi i vår familj o släkt är hysteriska och hade vi åkt o campat hade d liknat "Vi hade i alla fall tur med vädret" fast mer hysteriskt =)

2009-06-16 @ 00:40:25
URL: http://mamma82.devote.se
Postat av: Angelica

Hur stor är den egentligen? Och från vilket år? Den ser vekrligen jättefin ut! Om jag ska ha husvagn ska jag ha en sån! :-)

2009-06-22 @ 21:22:12
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0