Läggdags

Snart krypa ner i bingen med min nya Knep&Knåp tidning.



Varit på jobbet och hälsat på idag, det var trevligt. Stället var sig likt,ni som vet va jag pratar om fattar ;)
Saknar det inte ett dugg just nu ärligt talat. Men det kommer väl sen om ett tag ingen Nu är man så inne i bebislivet att allt annat faller bort per automatik. Jag njuter i fulla drag av att vara hemma med lilla Jullan.
Lilla Alicia var nio veckor nu, och så liten å så söt man kunde vara då. Å dom små knorrande ljuden är så gulliga.
Får ta och ses snart igen Angie, fast denna gången skippar vi jobbet va ;)

Till middag idag har vi ätit helgrillad kyckling, som vi själva grillade i ugnen. Det godaste på hela kycklingen är ju det knapriga skinnet *mums*

Slagit in paket med mitt nya fina presentpapper som jag köpte på Lagerhaus när jag var i Göteborg.
Visst är det fint! Är inte bara jag som gillar min a nya kaffekoppar här hemma, dottern ska också ha en rosa med fat att dricka ur. Go unge


Kommentarer
Postat av: mamma82

Har du gjort 2 kejsarsnitt? Varför om jag får fråga?? Jag hade ju inte planerat kejsarsnitt, blev ju katastrofsnitt. Om allt går som d ska så hoppas jag att jag kan föda vaginalt om det blir ett barn till. Hur ser ärret ut under graviditeten???

2009-06-04 @ 01:09:12
URL: http://mamma82.devote.se
Postat av: Anonym

hoppas inte det blir ett rosa paket till Robin :)

2009-06-04 @ 06:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0