sommarlov

Nu har vi verkligen sommarlov jag och brudarna. Blir inte mycket bloggande när man har en liten en som det är full fart på, hon kryper inte riktigt ännu men knäcker snart den koden. Men hon drar sig fram med händerna och skjuter fart med fötterna. Och gå hon ska bara gå gå och gå. Så ja just nu så fort hon är vaken så förstår ni vart min uppmärksamhet är. Efter helgen ska här barnsäkras, redan varit på ugnen....det går fort i utvecklingen mina kära vänner.

Så fort hon sover så ska det fixas, men just nu får det bli lite skit i hörnen...jag är inne i min bok. Måste läsas i så fort tillfälle ges. Carl Hamilton är bäst! I nationens intresse av Jan Guillou är det som bläddras i. Givetvis slänger jag mig ut i solen så fort jag kan. Svårt att vara ute nu med lillskruttan när hon inte nöjer sig med att sitta på samma ställe längre ;)
Oroade mig för att det kommer bli en blek sommar för min del, men fortsätter det på det här viset med solen så blir det kanon dom tillfällena jag hinner sitta och njuta av solen. Lagom brun. Solen tar som sjutton nu.

Men nu ska vi ta långhelg i husvagnen igen!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Visst är det härligt med sol!! Man blir så glad!

2009-06-24 @ 21:17:24
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Angelica

Kan inte du maila mig: angelica [@]vidlund.com

2009-06-25 @ 12:42:47
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: mamma82

Hahaha, ja, jag får ta på det nästa gång. Idag stekte jag i baddräkt, gick bättre, men jag fick hoppa undan en gång när det smätte till... kunde bränt benet...hahahah

2009-06-26 @ 00:47:07
URL: http://mamma82.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0