Äntligen lite tid över

Vi har varit uppe i Sandviken över helgen, kom hem igår. Maken var upp till Sälen och ljög tungan svart. Där skvallrades det friskt om vad som sker på missionerna.
Jag och tjejerna hade en trevlig helg med svärföräldrarna. Oj va lillskruttan charma sina farföräldrar! Alltid lika glad är hon och bjuder på ett smil

Blev en shopping tur till valbo (ungefär som Ikano-huset) Jag fick äntligen köpt mina gummistövlar. Hade siktat in mig på dom från Din Sko. Men sprang in en snabbis på Sko Huset. Och vips så kom jag ut med ett par Vikingstövlar för 299:-!

  
Snygga va, dålig bild jag vet...
Och så blev det kläder till lillskruttan från Name it och Kappahl. Och storskruttan fick Jacka från Lindex som farmor köpte. farmor köpte även trosor därifrån samt en sommarklänning på Kappahl. Farmor hade även tidigare köpte en vår jacka till Julia från Lindex. Nu blir dom snygga tjejerna i vår! Observera att det tillslut blev den jackan som jag hela tiden velat ha till Johanna(!).

Idag har vi hunnit med babysim. Går hur bra som helst! Och en tur till mataffären. Nu ska vi strax hämta storasyster på förskolan.

Dagens outfit byxor och body från KappAhl och strumpor från H&M


Kommentarer
Postat av: Anette

Så fina plagg! Och gullig sötnos på sista bilden :)

2009-03-24 @ 23:29:01
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0