Peppar peppar

Men nu har vi börjat med gröt till lillskruttan,ja visserligen hållit på ett  tag. Men nu går i princip hela skålen ner (smak portionsmängden). Och vi testar på kvällen för jag vill också ha ett barn som hamnar i "matkoma" dvs slocknar som ett ljus och sussar gott hela natten.Lille Thor i oktobergruppen är förebilden där

Och peppar peppar ta i trä, men inatt så somna hon vid 22.30, vakna inte förs kl var något på 03 och åt en slurk. Sen vakna hon 07.50.....!!!Gissa om jag är överlycklig...fast klart,jag sov ju dåligt för man kolla till henne och var redo att mata *S*



Alla i oktobergruppen (känns så iaf) Har bloggat om skum gummimattan. Så då kom jag på att det finns ju en efter storasyster i skåpet. Så den plocka vi fram, och nu kan lillskruttan ligga på golvet i köket och leka när mamma fixar i köket!
Fast vi får se hur länge den blir kvar, blev tokig på alla delar så låg överallt efter storasyster...därav den åkte in i skåpet,samt så fattas det några runda delar ur några siffror *S* Men den funkar!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, den där mattan har jag kikat efter också! Minns du var du köpte den?



Kram!

2009-03-10 @ 10:43:31
URL: http://thor.linnander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0