Vår vår vår!!

Äntligen vår. Så ljuvligt skönt att vara ute. Var så härligt att promenera med vagnen efter att jag lämnat Johanna på dagis. Men det blev en kortis, för det var hem och äta frukost och sen packa in oss i bilen. Det tog emot liiite att åka in till stan, men det var det värt för en fika stund hos Angie! Där var det varmt och skönt på 7:e våningen mitt inne i stan och solen låg på. Vilken lägenhet! Och vilken utsikt...wow!! Enorm balkong på framsidan och en till på baksidan, perfekt att välja om man vill sitta i solen el i skuggan!
Tack för fikat tjejen, så får vi hoppad du får tiden snart med posten!

Hem och hämta Johanna på dagis, sen stopp vid lekplatsen. Idag så var det dagmammorna som satt där så självklart så skulle det lekas med sina gamla kompisar. Och lillasyster charmade tanterna och tog sig en gungtur i gungan!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Har du inget bättre för dig imorgon så är du välkommen på lite fika hos mig!

Idag har jag också tagit en promenad i solen och det är ju underbart skönt nu när solen har kommit!

Kram kram!

2009-03-19 @ 14:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0