Go´morgon!

Åh äntligen helg, så skönt när "veckan" är över. Jag är ingen morgon människa, så det här med att vakna av en klocka som ringer är ren och skär tortyr för mig.

Nu händer det grejer när man vänder ryggen till i sängen, stora syster kom in på morgonen och hade hon inte gjort det...ja då hade förmodligen skrutten legat på golvet.
Hon vägrar ju visa oss att hon kan vända sig om,men när man vänder ryggen till då ja...
Så ja hon hade vänt sig om, cirklat sig i 90 grader och låg med benen ut mot andra sängkanten och flina. Bör jag då tillägga att det var väldigt nära den andra sängkanten. Och just backa är ju det hon bemästrar mest.
Så nu var det slut slumrat på morgonkvisten tillsammans.
Det går för fort nu. 7 månader imorgon.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ja tiden går verkligen FORT!



mm vissa jeans från PoP skenar verkligen i väg i pris! jag fick tag på på 38or för 81, resp. 61 kr iaf, det är jag nöjd med =)



kram!

2009-05-15 @ 10:01:51
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Jennie

ja snart är hon ingen bäbis längre... stora tjejen. tur att vi fyller på med snåttingar hela tiden så det finns å snuffa på :)

2009-05-15 @ 15:35:27
URL: http://jenniesjosvard.blogg.se/
Postat av: mamma82

Tror du? Jag hade ju tänkt det ;)

Ska ha ett vitt siden linne till, men vet inte vad jag ska ha med mig till kvällen, får la bli kavaj eller nått...

2009-05-15 @ 19:02:45
URL: http://mamma82.devote.se
Postat av: mamma82

Nej, jag kan inte vara borta i flera timmar, vi hade tänkt att min svägerska skulle kunna passa henne men hon fick förhinder så skrutten fick följa med. Snälla ansvariga tog hand om henne och hade henne på kontoret, så somnade hon där sen. Men jag ammar med allt mellan 2-4 timmars mellanrum så iblnad går d jätte bra att nån passar henne en stund. Skrutten vägrar ju äta mat, välling och gröt, men vi kämpar på. Hur gr d för er med matningen???

2009-05-15 @ 19:06:58
URL: http://mamma82.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0