Grå dag

Varit rätt så sköna dagar nu med lite regn och moln. Skönt att bara få vara inne och slappa!
Fast det kan ju hänga ihop med att jag fick hem min nya bok häromdan, jag kan meddela att den är slut och färdig läst. Älskar dessa lättlästa böcker som man bara slukar upp på en dag el två!
Har Leif GW Persson kommit med någon ny bok? Behöver ny läsning.

Idag har jag och lille skrutten varit hem till Angela och hälsat på ny tillskottet, lilla Alicia. Så liten och söt så. Saknar den där tiden, när dom är så små och man måste stötta upp huvudet. Stackars Angie tyckte jag var en tråkig person att bjuda på fika. Ville ju bara ha kaffe, inte lätt att fika hos andra när man kör strikt GI. No sugar.
Vi sa att vi ska försöka åka in till jobbet och hälsa på samtidigt.

Igår var det babyträff hos Daniela. Hon har ju ett helt gäng med nyblivna mammor på sin gata. Så där var vi. Även där fick man hoppa över fikat, kladdkaka med grädde....mumsigt, men det är det värt nu när man lyckats gå ner 6,4kg på 4 veckor. Så nu är man igång igen, och det känns otroligt skönt!




Kommentarer
Postat av: farmor

Du är jätteduktig att gå ner i vikt. Verkligen konsevent när det gäller att inte "fuska"

Går det lika bra för Johan?

2009-05-08 @ 20:24:55
Postat av: Emma Smith

Fin blogg du har!

2009-05-08 @ 20:35:17
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilken fin bild :) Ha en mysig lördag!

2009-05-09 @ 09:36:51
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0