Lång dag

Känns som man aldrig bara fått sitta ner för sig själv idag. Morgonen började tidigt, snoozade mina vanliga 45min... Fasiken jag är ju ledig, och då känns det tungt att behöva gå upp när klockan ringer. 
Rätta sig efter klockan hinner man gott och väl resten av livet fram till pension. 
Iaf upp tidigt slänga sig duschen, i med frukost och sen iväg för att träffa Daniela och Isak. Vi var till Kyrkans Hus. Det är där dom motsvarigheten till öppna förskolan här i Mantorp. 
Det var trevligt och kommer att besökas igen. Dock så var stora tjejen sur när vi kom dit, hon var super blyg och sen sur. Satt med armarna i kors och surade. Hon blir sån ibland, men det går över efter ett tag (20-30min). Det är för att hon blir blyg och det blir mycket nytt på en gång.


Julia gillade sångstunden, men det dröjde för länge mellan alla sångerna så hon var gnällig. Så trött som hon var så var hon super duktig där. Men när sista sången var sjungen och Johanna hade blåst ut ljuset. Ja då sov hon på min axel. Det händer aldrig att hon somnar utan att amma el somna i vagnen när man är ute, så det var faktiskt mysigt att ha en sovande skrutt där.
Vi kommer gå dit fler ggr, men inte så länge till för sista tillfället är 28 maj *S* Jaja bättre sent än aldrig.

In med sovande bebis och en glad 5 åring i bilen, det bar av till City Gross och veckans storhandling. (tjohoo..)
Hem äta lunch, jag fick min sist vid ca 13.30.. slöa lite innan det var dags för fotbollen.
Attans vad kallt det var att stå där ute. Johanna el ska vi säga Jojo fick vara målvakt vid ett tillfälle idag. Hon var grym! Släppte inte in ett enda mål...fast som hon sa, dom sparka aldrig mot mål. ;)
Skällde ut grabbarna till höger och vänster gjorde hon, den ena för att han redan varit målvakt. Och dom andra för att dom kalla henne för Jojo, det är hennes smeknamn.
Suttit här hela kvällen och tänkt uppdatera bloggen, men jag har surfat på barnvagnar istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0