Tand på G!

Lillskruttan har en tand på G! Den har tittat ut, snart helt ute och påväg upp. Spännande. Vilka framsteg hon gör varje dag, idag när hon satt brevid sin pappa i soffan så stog jag och kollade på henne. Och på storasyster, och blev blödig. Tiden går på tok för fort, snart är hon ingen bebis längre. Det är ju så himla mysigt med bebis...*snyft* Skulle kunna bli en så där elva barnsmorsa bara för att kunna få ha bebis hemma hela tiden...hehe. Men nej då, tillhör ju livets gång att dom växer upp. Men det går ju så attans fort bara.

Dagen i bilder, ni må tro man tar mycket kort. Är riktigt nöjd med kameran!


 8630g 66,5cm och en tand på G!
Sitter med storasyster i studsmattan, oj va roligt det är när
storasyster skuttar runt.
Fast hon får ta´t lugnt när jag sitter här.


Det där kameraskyddet set kul ut...


Mmmm smakar gott!


Kommentarer
Postat av: daniela

Ja gud vad hon är söt! Håller med om att tiden går alldeles för fort....gäller at njuta varje minut av de små liven!

2009-05-04 @ 09:42:41
Postat av: Anette

Ja det verkar riktigt läskigt så fort det går o då har vår Skruttis inte ens kommit ut ännu :) Trevligt att du är nöjd med kameran, själv har jag ännu inte kommit fram till vilken jag ska ha, kanske blir en lx3 ändå...



Ha det bra!

2009-05-04 @ 10:04:19
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0