V70

Detta inlägg tillägnar jag Evelina . Dom ska leta ny bil och en av bilarna dom ska testköra är Volvo V70. Då hade någon mage att påstå att den är trång i bagageutrymmet....hallå? Har man kollat i sen på riktigt då? Så jag tog en fin bild idag när jag lastat in matvarorna i bilen.

Får plats med hur mycket som helst till där bak. Min vagn en Teutonia Fun, blir lång när man fäller ihop den. När jag åker till stan så slänger jag in den på tvären, men som idag så fick den åka in på längden. Då trycker man bara upp ryggstödet och vips så får vagnen plats. Bakom papperskassen så står det 5 plastkassar med mat. Och inte direkt på varann. Så när vi reser så har vi vagnen så, sen bygger vi upp med våra väskor där på sidan. Då har vi varsin militärtrunk som vi packar i, sen har barnen egna väskor. Sen ska alla andra v´divers kassar och väskor med allehanda grejer med...så det får plats mycket där bak. Gäller ju att veta hur man ska packa. Lite logik har ju aldrig skadat ;) 
Observera att brevid vagnen på andra sidan, där skötväskan ligger. Där är det fortfarande gott om plats! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0