Va snabbt tiden går

Idag var man på föräldramöte på klämman, tiden går fort. Va, ska skolas in på skolan i höst. Visst 6 års men hallå. Nu är man igång med skolverksamhet. Känns som man precis själv slutade skolan.

Fröken fick vara hemma hos Daniel och Daniela medans vi tog med oss lillskruttan till skolan, hon satt och fjärtade på bordet i matsalen! Men oj va fort hon slockna när vi åkte hem. Trött liten tjej idag. Hon sov hela 2 timmar efter badhuset.
Haft avslutning på babysimmet idag, hon är inte så förtjust i det alls. Hon är alltid trött och hungrig när det är dags för simmet. Brukar ju sova fm tuppis då annars. Så till hösten kommer vi ju få en tid något senare, får se om det blir bättre då. Annars skiter vi i det hela.

Går här och klagar på att så fort skrutten somnar en stund så passar jag på att göra ditten och datten, och så fort jag är klar och sätter mig ner så vaknar hon. Mao så får man inte så mycket egen tid nuförtiden,inte ens dricka en kopp kaffe i lugn o ro. Så idag när vi kom hem från badhuset så ner med henne i vagnen och jag skulle göra mig en cappuccino och sätta mig på altanen jag med....slutade med att jag sopade golvet, tog fram dammsugaren. Tömde diskmaskinen, fyllde den med disken som stog i diskhon...slängde i en maskin tvätt. Ja ni vet...efter en timme så var min cappuccino klar. Och så fort jag satte mig där ute så börja det gny i vagnen, men det räckte med att köra den fram och tillbaka lite. Efter att läst allt som kom med posten noggrant, så visste jag inte va jag skulle ta mig till....rastlös *S*

Så egen tid verkar vara överskattat! (han fortsätta med att rensa i rabatten)

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha kan vara farligt att dokumentera detta du just skrivit. Kan användas emot dig när du minst anar det :) Men se det så här. Någon slags egen tid har du iallafall för du hinner med å blogga. Det gör inte jag och jag har inte äns fått mitt barn än... :)

2009-05-13 @ 13:38:16
URL: http://jenniesjosvard.blogg.se/
Postat av: Jonna

Kallar du det egen tid när man sitter där på kvällen med en skrutt som försöker skriva på datorn hon med för egen tid....

2009-05-13 @ 15:40:43
URL: http://navygirl.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hihi ja tiden går verkligen undan =)

kramar!

2009-05-13 @ 21:36:58
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: mamma82

Hahaha, ja. När vi kolla på huset på nätet så sa jag att d är ju därför man skaffar barn, så de kan klippa gräset och sån skit....hahahaha. Nej, stackars, får köpa en sån gräsklippare man sitter på och kör, hade jag nog tyckt d var riktigt roligt att klippa gräset! =)

2009-05-14 @ 00:11:38
URL: http://mamma82.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0