Allt är slut som man vill ha ju

Nu börjar jag lessna till rejält, sitter och surfar runt på Polarn o Pyrets hemsida. Tänkte klicka hem lite kläder till tjejerna. Men JUST det jag vill ha, finns ju såklart inte. Men det finns i butik i stan, men det är ju i stan det och vi bor inte i stan. Suck. Jaja ska ju en sväng på stan i veckan, men jag ville ju klicka hem det nuu
<visst var den fin. Jag är ute efter "Lugna" kläder nu, så trött på allt med massa hysteriska tryck m.m Finns mycket sånt i garderoben, svårt att matcha ihop. Så lite vanliga basplagg behövs. Och den här tröjan var så fin, finns strumpbyxor som matchar fint och tänk en svart el vit kjol till. Åhh så fint!!

 

TOPP


Från Polarn o Pyret


Kommentarer
Postat av: Angelica

Så där är det ju jämt! Man blir ju knäpp. Jag köpte en klänning till Elin på hm.com men så fanns inte strumpbyxorna i strl 110 så det fick bli 104. Får hoppas att dom räcker ända upp till midjan. :-)

2009-11-24 @ 11:14:37
Postat av: Anette

Så fin!

Hoppas du fick tag på lite fint idag kanske när vi var ute och åkte :)



Om du vill ha lite "lugna" kläder till våren så kommer jag sälja Gangstar! Skickar ett mail ifall du är intresserad...

2009-11-24 @ 16:40:23
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: mamma82

Den var super söt!!!

2009-11-29 @ 23:36:25
URL: http://mamma82.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0