Boknörd

Helgen kom och helgen gick, lite mulleavslutning. Playdates och glöggkväll hos Daniela och Daniel.

Idag har vi skruttat omkring här hemma jag och brudarna, jag med en hörlur i ena örat. Lyssnar på ljudbok, Dan brown. Hans senaste, grymt bra! Och så skönt att äntligen få lyssna på en bok, för läsa det finns det inte tid för. Innan man ska lägga sig? Nä då slocknar jag på två röda och det blir mest att man sätter hundörat på samma sida fast åt andra hållet...så ja det går lååångsamt att läsa böcker nuför tiden, och jag har sån bok abstinens. Men nu, nu får jag äntligen lyssna!

Stått i garaget ikväll och plockat iordning grovsopor som dom kommer och hämtar imorgon, inte lite som ligger där ute på uppfarten. Äckligt är det i garaget, man får hela tiden se sig om efter dom "små" spindlarna...dom är GIGANTISKA och smyger sig på en. Man ska ju ha en el två som tar alla småkryp. Men jag dödade av en tre fyra iaf! En fick vara kvar i ett hörn. Och sen finns det ju bara typ 100 kvar där ute...*ryser*
Och en sån där annan harmlös spindel kröp på armen, att jag inte dog på fläcken.

Och vet ni, Julia sover bra. Men hon är så morgonpigg nuförtiden...idag så skulle vi upp innan kla hunnit slå 06. Jaha ner och fixa lite välling, byta blöja m.m...tänkte hon får springa omkring och lufta rumpan lite...jo tjena inne i lekrummet så hittar jag henne ståendes med huvudet före i leklådan och på golvet ligger världens skithög....myyysig start på morgonen man fick!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Är det Daniela som jobbar på Klämman?

2009-11-17 @ 21:28:14
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Anette

Ojoj, vilken start!

Men skönt att hon sover bra nu :)



Och usch för spindlar, ieuh!

2009-11-17 @ 22:23:07
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Mia

Huu vad läskigt med spindlarna!



Skönt att hon sover bra :)



Kram!

2009-11-18 @ 15:58:40
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: farmor

Ja akta dig för spindlar. De kan äta upp dig. ;)

2009-11-18 @ 22:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0