Dagarna bara går

Vart tar dagarna vägen? Dom liksom bara passerar utan att man knappt hinner notera dom. Och trött är man mest hela tiden. Och vips snart är det helg och jag ska jobba igen.

Sitter och funderar på hur man ska göra inne i barnens-lekrum, måste fixa iordning där. Ska införskaffa en expedit hylla från IKEA. I den ska det sitta lådor längst ner. Och uppe kan man ha grejer som kaffekokaren m.m
I julklapp ska tjejerna få det fina träköket från IKEA, så jag ska fundera ut vart den ska stå och så. Måste organisera om helt enkelt.
Vill även måla om el tapetsera om, men orka börja med det...


En sådan här ska det bli, fast den ska ligga ner.

Nä jag behöver få hitta på något kul innan jag ruttnar bort här hemma känns det som, fast det finns ingen ork till något kul...och inte har man lust att släppa med sig Julia överallt heller nu när näsan rinner och hon är allmänt grinig Fröken har skrikperioder på natten, jättekul! Och så ska hon leka typ vid 02.....jätteroligt. Och inatt så hade hon fått en flaska välling, sen hosta hon och hosta hon och ja...ni kan ju räkna ut vart den vällingen tog vägen sen...rätt över mamma så klart.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Känner igen det där med att vara trött hela tiden..det är det värsta med den här årstiden..

2009-11-02 @ 19:27:51
URL: http://landinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0