dagis

Nu har vi blivit erbjudna dagisplats till skrutten. Med början i februari. Det är ju ingen tid alls tills dess, ångesten kommer verkligen krypandes nu. Samtidigt som man vet att hon kommer ha det bra. Och själv så ska man börja jobba och få vara "vuxen" igen.

Vi ska till dagiset och hälsa på imorgon, känner att vi vill göra ett besök och kolla in innan man tackar jag till platsen. Kändes som det var trevlig personal när jag pratade med dom i telefon iaf. Det ska ju vara fräscht stället, helt nytt. Inget slitet gamalt ställe.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Vad skönt att ni fått plats. Trivs ni inte så går det ju att ställa sig i kö för byte. Men jag tror nog att de flesta dagis är bra.

2009-11-29 @ 20:54:28
Postat av: mamma82

Usch... vi har inte ens sökt! Måste göra det... men vill inte =( hahaha

2009-11-29 @ 23:43:53
URL: http://mamma82.devote.se
Postat av: Daniela

Det blir nog jättebra där! Superfint och trevlig personal! Jag hade valt det om jag bodde närmare..Fy vad ruggigt det är ute...jag är billös eftersom renaulten är inne på verkstaden och Daniel är ute på lite grejer. Kom förbi på en kopp the om du vill! Kram!

2009-11-30 @ 09:02:39
Postat av: Jasmine

Ja den borde ju vara perfekt i lekrummet :) Åh jag har fortfarande ångest över dagis..varje dga jag lämnar henne är en pina! :/

2009-11-30 @ 12:15:27
URL: http://jassenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0