BVC

Idag blir det läkarbesök på BVC, dags för 1 års-kontrollen. Med sprutor...uffa.
Maken är hemma idag, mår inte hundra, Ni vet hur karlar blir när dom blir sjuka, big babies hehe.
Klart han blev sjuk redan i helgen när han var hemma med barnen, blir ju alltid så när man är ensam med barnen. Så blev det ju när han åkte till Egypten, klart jag blev sjuk då.

Vet ni vad som hände i helgen då? Jo här har jag varit hemma med Julia i ett år och vad händer dag två när pappa är hemma med henne då? Jo hon tar sina första steg, vet ni hur det högg i hjärtat på mig. Lovar började nästan grina på fläcken. Varför är det så? Orättvisst är vad det är.
Jaja hon har inte tagit fler steg sen dess, så nu kämpar jag på så att hon ska gå med mamma. Kan ju trösta mig med att hon säger mamammamamamama hela dagarna iaf!!

Nähä dags för lunch, ägg och bacon!


Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Typiskt att bli sjuk när det passar som sämst. Hoppas det går bra på BVC! :)

2009-10-13 @ 12:32:13
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Anette

Nehmen så orättvist att hon gjorde det inför pappa och sen inte för dig!

2009-10-13 @ 21:40:22
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: mamma82

Jag köpte skorna på Ellos, med rabatt jag fått av dem =) Perfekt! Passar alltid på och kollar om det finns nått när man får så där mycket rabatt, som 40% som jag fick denna gången =)



Så typiskt! Jag ska ju på arbetsintervju på torsdag och om jag börjar jobba snart så hade det varit typiskt om lillan började gå när jag jobbar.. då KOMMER jag gråta, på riktigt! =(

2009-10-13 @ 22:53:49
URL: http://mamma82.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0