Finbesök!

Har haft fin besök här hemma utav Jennie med lille Melker.
Julia tyckte det var spännande med en liten bebis på besök, men hon busa mest med tanten istället ;)

Strax bär det av till simhallen för veckans simskola. Sen ska jag vidare till skolan för att gå på föräldrarmöte.... och på detta så har jag sovit ca 3 timmar totalt inatt, det har varit hemskt. Hon var liksom vaken och jag var tvungen att vara brevid hela tiden...inte förs vid 03 tog hon och svepte en halv flaska välling och sov i tre timmar...så jag är trött. Och givetvis så börjar jag jobba imorgon. Så honey, JAG SOVER I GÄSTSÄNGEN inatt. Med öronproppar. Annars blir min första helg på jobbet väldigt lååång och seg.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Ja man gör ju det! :( Tack så mycket.kram

2009-10-08 @ 20:45:59
URL: http://jassenilsson.blogg.se/
Postat av: Anette

Lycka till med jobbandet! O hoppas du får ordentligt med sömn nu :)

2009-10-08 @ 23:07:08
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: mamma82

Usch, är jobbigt när nätterna blir så. Estella har fortfarande inte vant sig helt vid att somna och sova i egen säng. Hon somnar oftast fortare nu, men lite gråt och skrik blir det ibland. Idag har hon vaknat flera gånger, så jag hoppas hon sover i några timmar nu iaf!



Hade glömt att visa vad d var i paketen, haha... får visa d imon =)

2009-10-09 @ 01:55:11
URL: http://mamma82.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0