Go´morgon!

Uffa vilken natt, skrutten gillar att bara vakna och skrika rätt ut i typ 20 min....kul.
Och vid 06 så vakna hon och efter ett tag så höll hon på att somna om, men ja då klia det så förbaskat i halsen på mig så hon vakna ju givetvis av allt mitt hostande. Så ja vi vakna hela högen här hemma.

Idag så står tandläkarbesök på agendan, tack o lov inte jag utan Johanna som ska dit. Så det blir en promenad dit i det friska vädret.

Sitter och letar efter mössor på nätet som ska matcha Julias overall..lättare sagt än gjort. Vantar har jag beställt iaf, blev ett par svarat Didriksons biggles Zip. Det är dragkedja ända ner till tummen, vilket underlättar massor när man ska dra på en liten en ett par tummvantar! Samt att man kan dra åt dom så dom sitter på plats!
Köpte dom på Filur dom har just nu fraktfritt på allt man köper från Didriksons. Så passa på, kan varmt rekommendera deras Boardman set. Ett så kallat fleecefodrat "gummiställ", det är kanon på hösten och våren. Man kan använda det så länge det inte ligger snö på backen! Julia ska få ett sånt till våren att ha på dagis.
Alla dagis fröknar och dag-barnvårdare vi haft har sagt samma sak, alla bran borde ha ett sånt här set! Då förstår ni hur bra det är, slipper knöla på galonisar över overaller och dylikt!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Ja det var verkligen så himla hemskt, som du säger slutet på allt och tillbaka i verkligheten! ;/

2009-10-28 @ 13:32:48
URL: http://jassenilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Dom beställde jag då när jag beställde hans overall. Skit bra vantar. Dom bästa Kingston har haft hittills.

2009-10-28 @ 19:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0