Lever..knappt

Så där ja, jag är kvar men trött. Jobbat fre,lör,sön och idag. Så jag har smällt av 45 timmar på 4 dagar. Normala människor jobbar väl 40 tim på 5 dagar. Men inte jag inte.
Idag har varit en skitkul dag, varit ute på skjutbanan heeeela dan. Det tar på krafterna men skoj är det!!!

Så när man jobbar så många timmar så orkar man inget mer än att laga sig lite mat, glo på tv och sen stupa i säng. Försökte läsa min Hamilton bok...men vi kan säga som så här. Det var ett hundöra på en sida, och jag fick använda samma hundöra fast åt andra hållet...mao orka jag typ läsa en sida sen slockna jag. Kul.

Idag kom familjen hem!!! Två av tre av dom är dåliga. Julia är snorig,hängig och febrig. Maken han hostar sig sönder och samman, så han får ringa Vård Centralen imorgon. För dom receptfria tabletterna på apoteket har ju noll effekt

Julia hon går och går hela tiden nu, går fort. Går för fort tycker jag..vart tog min bebis vägen? *snyft*

Nä strax bingen för hela familjen, tack o lov så är det höstlov och vi slipper gå upp tidigt varje morgon!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas alla kryar på sig och att din man får något bra från VC för att stoppa hostan! :)

2009-10-27 @ 10:58:36
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: mamma82

Men varför hatar du pulver? Är ju bara att blanda det som du tycker. Finns ju i olika samker oxå. Jordgubb är bäst i frukt smoothies tycker jag. Chocklad är godast i ren proteinshake, mannen blandar alltid med vatten men d tycker jag blir för blaskigt så jag gör min shake med mjölk. Smakar ju typ oboj. Är gott att köra i mixern med bara lite banan oxå, det och några goda mackor till kvällsmat... YUM!!! =)



Hoppas familjen blir friska snart... Låter som det vi hade och det höll i sig länge... men förhoppningsvis har de starkare imunförsvar än vi hade =)

Styrke Kramar till er alla!!!

2009-10-27 @ 13:49:36
URL: http://mamma82.devote.se
Postat av: Anette

Hoppas du/ni får en skön vecka!

2009-10-27 @ 15:52:40
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0