Lite shopping fynd

Blev inte mycket shopping, vi skulle ju åka och byta vinterdäck. När vi väl kom dit så var det givetvis lunchstängt i en hel timme. Så vi åkte till Gallerian i Mjölby. Kollad på den fina vintage kollektionen på KappAhl, men konstaterade att det inte var något för någon av oss. Fina klänningar men minsta lilla repa i så ser dom förskräckliga ut. Och barn som vi vet är ju inte stillsamma av sig direkt. Dottern rynka på näsan men tyckte det fanns en fin pälsbolero till Julia *S*
Vi gick in på Lindex och kolla lite ochså, men hitta inget där heller. SÅ trött på alla kläder med massa tryck mm Nä just nu så finns det inga åååhh köp för min del. Ska åka in till H&M och köpa på mig ett gäng av deras enfärgade bodysar. Alla på Lindex hade liten spetskant upptill el hur man ska förklara, me not like.

Gick en sväng in på Happy och där hitta vi iaf strumpbyxor till Julia med anti halk. Kallt på golven och halt med strumpor så då är det ju perfekt med dessa!
Johanna fick ett par jeans, det är inte det lättaste att hitta jeans till denna tjejen. Hon är sååå smal så ni fattar inte, allt är stort kring midjan och ser bara fånigt ut när man drar åt resåren. 
Vi slog till på name its slim jeans, bör jag säga att ja dom satt inte så slim på henne. 
Hon fick välja mellan dom och ett par i baggystil. 
Det sitter en visselpipa på byxorna, så det var lätt att få henne och prova byxor!

 


Kommentarer
Postat av: mamma82

Ja, Tradera är bra. Har fler grejer jag vill sälja, men blir så jobbigt med frakten, har tre jackor som är mina som jag vill sälja... men hur sjutton ska jag frakta dem? Blir ju dyr frakt och jobbigt att paketera. Har du sålt stora grejer nån gång?

2009-10-20 @ 23:18:59
URL: http://mamma82.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0