Middag!

Nu är det kväller för småtjejerna, och det blir TV kväll för mig iaf.
Massa underbara serier, det är äntligen höst på riktigt!

Är så arg,sur och ja arg. Min älskade underbara lilla mjölkskummare la av ikväll...va den bara la av.
Så jäkla surt. Vad ska jag nu dricka då? Vanligt kaffe? Det är ju bara gott på morgonen...megasuck.
Ja jag vet ilandsproblem, men ändå...sur

Dagens middag blev en stor favorit i repris:
GI Lasagne med sallad, råkade öppna fel hål på kryddburken till salladen...
så den blev riktigt kryddad, men god!
Och alltså ni fattar inte hur god den här lasagnen är *mums*




Kommentarer
Postat av: mamma82

Mmmm... ser ju super gott ut!!! Så fort mannen får äta normalt igen så ska jag börja göra mer normala goda rätter igen =)



Ja, jag ska oxå köra på och försöka gå ner i vikt i höst/vinter. Jag har inte disiplinen att följa nått dietprogram så det blir hård träning för min del. Måste bara få in rutinen, just nu är det miljoner saker som kommer ivägen hela tiden =( Men jag ska träna ett pass denna veckan!

2009-10-06 @ 22:36:47
URL: http://mamma82.devote.se
Postat av: Monica

Jag måste säga att du har med din blogg fått mig att ta tag i mina gravkilon som jag har kvar efter min 10 månaders dotter. Det ser ju så himla gott ut det du äter. Jag har börjat träna nu tänker jag prov GI har aldrig gjort det förr. TACK :)

2009-10-06 @ 23:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0