Overall?

Har ni köpt overall till barnen än? Johanna fick ju en didriksons. Men Julia har ingen än, och jag vet inte om man törs vänta så länge tills snön kommer. För då brukar det vara så utplockat på den fronten och vårkläderna är typ påväg in. Helt sjukt är det men så det är och alltid varit.
Jo så iaf så hittade jag en inne på Happy och det var en från name it storm någonting. Den ska tydligen vara slitstark och tåla vatten m.m Mao en bra dagisoverall. Snön kommer ju oftast inte förs efter nyår och Julia ska skolas in på dagis i februari så det behövs ju en.
Fin var den ochså, och bra pris 749,50:-!
Hon var skit bar i butiken, hjälpte och hade sig och kunde gott hänga undan den tills nästa vecka!! Va hur många ställen hänger undan åt en så länge??? Service!


Kommentarer
Postat av: mamma82

Nej, jag fattar inte heller grejen med hysteri kring barnkläder. Fattas ju bara att folk börjar köa för släppet oxå, hahaha.

Tror visst ni är fina i sådana kläder, är nog bara ovana! =)

2009-10-20 @ 23:21:13
URL: http://mamma82.devote.se
Postat av: mamma82

Det där med mammakilon var något jag dumt nog trodde jag skulle slippa. Min mamma hade inga problem, eller snarare tvärtom så blev hon för smal. Jag hade hoppats att det även skulle gälla mig. Jag får skärpa mig och börja banta helt enkelt. Har alltid varit emot bantning och sagt att jag inte kan banta, men jag får bara göra det helt enkelt!

2009-10-20 @ 23:23:46
URL: http://mamma82.devote.se
Postat av: Angelica

Vilken fin!!



Hos oss har vi bara ärvda grejer... i år en Bamse-overall...

2009-10-21 @ 12:23:38
Postat av: mamma82

Aah, DHL säger du, det ska jag kolla upp! Tack!!! =)

2009-10-21 @ 12:48:22
URL: http://mamma82.devote.se
Postat av: mamma82

Ja, jag har lovat mig själv att jag ska ha samma storlek som innan graviditeten till nästa vår! Se samma ut kanske jag inte kan, kroppen kan ju förändras rätt mycket efter en graviditet, men gå ner till samma storlek ska jag iaf kunna =)



Hur går det med vikten för dig? Fortsätter du gå ner nu? Du har ju varit jätte duktig!

2009-10-21 @ 12:50:42
URL: http://mamma82.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0