Så där ja

Johanna på skolan, maken på kurs i Fjollträsk och jag och Julia har hunnit med handlingen på CG. Och nu sover hon gott!
Men inte sov hon gott inatt inte, suck. Vi hostar ju hela familjen så jag väckte henne hela tiden med mitt hostande. Och va hon vobbla och hade svårt att komma till ro...
Dom andra nätterna har gått *peppar peppar* hyfsat bra, då har hon fått välling vid 02 alt 23.30 och sen sovit till morgonen och man har to m fått väcka henne....det ni! Lyx att få sova i 6 timmar.
Men vet ni, i helgen så kommer jag få sova ostört. Jag ska jobba fre-mån så resten av familjen åker till farmor och farfar. Så då blir jag solo här, ja dom få timmarna jag faktiskt är hemma dvs. Men ostörd nattsömn, me like!!
Och på måndag, vet ni då får jag sovmorgon!!! Börjar inte förs kl 09.00, LYX . Man får vara glad för det lilla här i livet ;)

Efter skolan ska vi ev åka och lägga på vinterdäcken på bilen, alt så tar vi det imorgon. Men i veckan blir det. Tycker det är skit trist att åka in dit,inga vettiga väntrum och där ska man stå och hänga i oväsendet med två barn...nja sådär kul.


Kommentarer
Postat av: Anette

Skönt att det börjar funka bättre med sömnen :)

2009-10-20 @ 17:13:36
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0