Slut på friden

Ikväll, el ja snart så kommer maken hem från fjollträsk och då är det slut på friden i huset.
Funderar på om vi ska hämta upp honom i Linköping eller vid pendeln här i byn. Skulle behöva svänga förbi ICA Maxi och köpa färdigblandade proteindrycker. Enda stället jag hittat dom på i stan, tidigare fanns dom på hälsokost butikerna men nu har dom slutat med det.
Behöver ha dom i helgen när jag ska jobba, har dom som mellanm¨ål. Och även som extra protein intag. Imorgon är jag ju billös igen, ja det är en annan historia det med andra bilen.
Nu ska jag koka lite korv och fundera på saken en stund...


Kommentarer
Postat av: mamma82

Säljer inte gymmen proteinpulver? Eller ännu bättre om ni har nån butik som säljer kosttillskott och träningsgrejer. Finns ju t.ex Whey 100 som inte innehåller några kolhydrater alls, bara protein! Har inte köpt det på länge nu, men ska ta och göra det nästa vecka. Som du säger så är det jätte bra som mellanmål och extra proteinintag =)

2009-10-24 @ 12:55:13
URL: http://mamma82.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0