Sovit hur länge som helst!!

Ni vet ju hur vi kämpar med att försöka få skrutten att sova på nätterna och sluta amma helt.
Dag tid ammas ju ingenting längre, och nu mina vänner....INTE NATTETID HELLER!!!!

Vi körde en ny taktik inatt. Alla inkl BVC säger ju att hon behöver inte äta på natten. Jo tjena, hon äter varannan timme dagtid. Varför skulle hon klara sig hela natten då utan att bli hungrig? Så mina vänner gråtandet och skrikandet på natten är helt enkelt för att hon är megahungrig.
Hon la sig 19.30 igår vakna 23.19 som vanligt...hon fick en flaska välling, och den svepte hon som en tok och slockna sen direkt igen.
Sen sov vi till 04.15.....hallå när hände det senast??? Fick en till flaska, som hon svepte lika fort och hungrigt. Sen mina vänner, sov vi till 06.50. Kl ringer 07.00...så jag är nöjd!! Och inser ni att jag har inte nattammat alls!!!

Nu ska vi köra så här så ser vi vart det slutar, förhoppningsvis vid en flaska men jag kan leva med två!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Vad gör man inte för att få sova några timmar i sträck.

2009-10-07 @ 12:54:59
Postat av: Angelica

Härligt!

2009-10-07 @ 13:01:42
Postat av: Anette

Så bra!

2009-10-07 @ 23:17:05
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0