Svabbat

Då har man hunnit med att få iväg Johanna till skolan, slängt in en maskin i tvätten. Dammsugit och svabbat golven, hemma hos oss så har vi en liten lortgris vid matbordet. Kan någon gissa vilken familjemedlem det är ;)
Ser helt förskräckligt ut under den platsen, så man får svabba ofta.
I helgen så ska jag passa på att olja in hela matbordet, stinker ju apa när man gör det så passa på när tjejerna är borta.

Det blev en sväng till Linköping igår, först in på maxi och fylla upp med proteindrycker. Hittade även en fin pyjamas till Julia, stog 79:- men fick ge 39:- hade jag vetat det så hade jag köpt fler.
Dom är så bra med dragkedja hela vägen istället för bökiga knappar. Är inte många ställen som har såna, och som är fina dessutom. Plus att det är en sån där grej där uppe som gör att dom inte skaver sig på dragkedjan.

Tjejerna blev iaf glada när pappa kom hem, ok jag kanske blev lite glad jag med! =p


Kommentarer
Postat av: Daniela

Fanns det till pojkar också?? Skulle behöva med dragkedja och priset var ju jättebra!

2009-10-22 @ 11:41:47
Postat av: Jonna

Japp det fanns det! Fin grå fanns det, vad jag såg snabbt och blå tror jag

2009-10-22 @ 15:27:34
URL: http://navygirl.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilken söt! Ha en mysig helg :)

2009-10-23 @ 11:04:52
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Jennie

dom är bra men det ska vara dragkedja åt båda håll i så fall. "Name it" har sånna. Köpte nya i tisdags.

2009-10-23 @ 15:25:54
URL: http://jenniesjosvard.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jennie fast det när dom är så stora som Julia så behövs inte dragkedjan som går upp och ner, så sällan man får byta blöja på natten. Typ aldrig

2009-10-24 @ 11:19:51
Postat av: mamma82

Dragkedja är ju super bra... har jag nog aldrig sett innan. Som du säger så är knappar så bökigt nr man ska knaäppa upp och byta blöja. Ska kolla på vår Maxi och se om de har sånna.

2009-10-24 @ 13:08:33
URL: http://mamma82.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0