Uppe med tuppen...

Oj 06.00 fick man kliva upp...men då hade jag fått sova i 6 timmar tror jag.
Hon är morgonpigg våran lilla skrutt. Men vi skulle ju ändå upp tidigt idag.
Kl 10 skulle husvagnen ställas in ute vid Bjärka-Säby utanför Sturefors. En gigantisk lada med massor av husvagnar och båtar som ska vinterförvaras.

Efter det så åkte vi in till Tornby, tog en GI lunch på Max innan det var dags att kolla in sängsortimentet på Sängjätten. Jodå det fanns sängar, och det fanns en vi gilla skarpt. Men den var inte billig. Nu vet inte jag vad normala människor ger för sina sängar, men alla har ju en gräns för vad det får kosta. Och nej blir ingen hästens för det är helt orimligt pris för en "vanlig" säng,vill man sen ha en ställbar som vi vill ha så ja.....nä blir ingen sån.Vi har kollat på en Viking ställbar säng.
Sova butiken går vi liksom inte in i, räcker att kolla på hemsidan och se vad sängarna kostar och storkna. Men visst man ska ha sängen i många år, vi räknade ut för skojs skull vad våran ev säng skulle kosta per användningstillfälle på 20 år...

Jakten fortsätter!


Kommentarer
Postat av: mamma82

Ja, jag hoppas det blir av nu (att få bygga eget), nu har jag ju börjat drömma om hur det kan bli =)

Ett krav jag ställt till mannen är att jag ska få ett dressingroom. Slippa garderober och ha både hans och mina kläder och skor i! Gärna ett stort sovrum med plats för "toalettbord" där man kan sitta och sminka sig. Har jag alltid velat ha! =)



Sängar är dyrt ja. När vi flyttar kommer vi behöva nya möbler så vi tänkte man kanske kan bädda in det i huslånet. Kommer behöva ny matsalsgrupp, ny soffa och gärna en ny säng m.m.

Skulle passa bra att vinna några miljoner på triss nu, haha

2009-10-19 @ 01:26:24
URL: http://mamma82.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0