Äntligen hemma

Blev en lång dag med aktiviteter. Först till skolan och vara med där, dom uppmanar ju oss föräldrar att vara med i skolan och se vad dom har för sig. Så idag var vi 5 vuxna med, mammor pappor och farmödrar. Kul ochså när man kände dom flesta! Va tänka sig att man börjar känna folk här i Mantorp hehe

Sen hem en snabbis för mig och skrutten, slänga i oss mat och fixa lite med räkningar. Pratade av mig en stund i telefon ochså, behövde det. Sovit som en kuff tack vare en kul (not) grej som kom som en kalldusch igår. Men det ordnade upp sig, fick ju rätt ;P

Sen bar det av in till Tornby, present jakt då Johanna ska på kalas imorgon. Inte bara en present utan två...två ungar som slagit ihop sina kalas. Bra men dyrt ;) Nädå vi köper inga dyra presenter, huvudsaken är dom får något. Dessutom så har dom bjudit hela klassen...så ni kan ju tänka er dom är 28 st.
Blev lite shopping av kläder till barnen som vanligt.

Var in på IKEA en sväng, köpte en stekpanna. Våra har ju en tendens att bli förstörda. Och Hilde ja jag vet man ska ALLTID ha något i stekpannan innan man sätter på plattan. Det är inte det som är problemet utan det är att jag bränner sönder dom...har vi kommit fram till. Jag är ingen kock och kommer aldrig bli, tur man har en man som är bekväm i köket!

Efter detta så bar det av till jobbet, beställt lite nya kläder inför jobbstarten om två veckor. Dom andra uniformsbyxorna sitter lite sådär...några kilon kvar sen kommer jag i dom hehe. Passade även på att beställa ny skjorta så man ser representativ ut.

  

Julia blir coolaste bebisen i stan med sina leggings i rosa metallic och tuff tunika till.
Överdragsbyxor till Johanna och blanka leggings som matchar mina leggings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0