Happy!

Så där ja, nu i skrivandets stund så är min mjölkskummare påväg hem till mig. Ja jag får vänta till i em när maken kommer hem, men iaf ;)
Han har varit i Norrköping på jobb hos en av deras leverantörer. Så när dom ändå var där så for han förbi MediaMarkt och köpte min mjölskummare som jag vet finns där. Blev ju fiasko med den jag beställde, leverans tid TIDIGAST 16/10. Nä då hade jag tänkt åka till norrpan i helgen, men nu slipper jag det! Thanks love!

Och inte nog med det, lagt in en beställning på byxorna ochså. Fick 20% rabatt då det blev sånt strul med mina förra byxor. Men nu ska dom vara i bättre kvalité och förbättrade i mudden. Hur ska jag orka vänta 1½ vecka på dom nu då? ;)


Kommentarer
Postat av: mamma82

Hur fungerade 5 min metoden nu igen?

Vi bara kör kvällrutiner, bad och saga osv och sen lägger vi henne i sängen. Hon gråter ju och skriker men efter en stund somnar hon. Har slutat amma på natten nu oxå =) Har gått 2 nätter och jag tycker det går bättre än förväntat. Hon vaknar som vanligt och gråter när hon inte får bröstet. Jag lyfer ju inte ur henne ur sängen alls. Erbjuder henne vatten i nappflaska och oftast vill hon inte ha men några ggr har hon druckit och somnat om. Tar inte många minuter innan hon somnar om. Hoppas på att hon slutar vakna och har vant sig vid att somna och sova i egen säng hela natten om 2 veckor iaf. Men jag måste säga att jag saknar henne på natten, trots att hon ligger nästan brevid mig, fast med spjälor emellan oss =(

2009-09-24 @ 12:44:02
URL: http://mamma82.devote.se
Postat av: Angelica

Je herregud vad 1,5 v kan va lång tid när man väntar. Vad är det för brallor? Såna som du har bild på i ett annat inlägg?

2009-09-24 @ 19:49:01
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Anette

Kul att ha bra saker på gång :)

2009-09-24 @ 23:22:59
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Daniela

Du tror inte du får köpa ett till par med rabatt...=) Skit snygga!

2009-09-25 @ 07:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0