Jobb

Jaha snart slut på friden...idag så har jag ringt chefen och meddelat att jag kommer delvis tillbaka from oktober, han blev överlycklig. Råder personalbrist på jobbet, som vanligt. Men just nu mer än annars. Jag kommer inte jobba heltid, utan börja köra varannan långhelg och ev andra helger med.

Ska börja fylla i dagisansökan....DET TAR EMOTT kan jag säga. Men men det är den bistra verkligheten. From februari nästa år. Jag har ångest bara jag tänker på det.

 

Nähä nu ska jag ringa försäkringskassan och krångla lite!


Kommentarer
Postat av: Anette

Hoppas det gick bra med FK. Själv ser jag fram emot att jobba nån helg extra i höst ;) Men måste erkänna att det är skönt att bara vara hemma också!

2009-09-02 @ 19:09:47
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Jennie

jobba??!! hmmm januari 2011... :) nu är det min tur att retas...

2009-09-04 @ 21:20:03
URL: http://jenniesjosvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0