ÖF

Sitter vi brudar här vid frukostbordet och äter frukost, snart dags för skolan för Johanna. Jag och Julia ska till Öppna förskolan kl 09. Får se om jag lyckas hålla henne vaken tills dess....hon somnar gärna i bilen på vägen hem. Men vi ska roa oss med att lämna in massa paket på macken. Sålt en del på Tradera igen.

Så vad ska jag göra med alla pengarna då? Suktar efter dessa jeans från Rafsen
Går alltid i tunikor och leggings, men ibland vill man bryta av detta med jeans. Men hittar inga på stan som sitter bra. Köpte ju ett par från Rafsen i våras, men med viktnedgången så ja dom fick jag sälja av.


Kommentarer
Postat av: Jennie

coola...

2009-09-23 @ 19:44:30
URL: http://jenniesjosvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0